CEX. LOVE. MAGIC.


Asiakaskokemusta voi parantaa miljoonalla eri tavalla, mutta me etsimme kriittistä elementtiä, Critical Extraa, jolla on voima heittää koko asetelma ylösalaisin. Joskus "se jokin" saattaa olla todella simppeli juttu – hullu urheus tai puusta putoava omena. Yllättävä elementti, joka saa heräämään.

”Sisältö voittaa kiven, paperin
ja sakset.”

#likeanitroid

 

Kriittistä lisäarvoa, kiitos. 

Keskeistä ei ole lisäarvon tuottaminen vaan kriittisen lisäarvon löytäminen – uuden näkökulman oivaltaminen.

Wilhelm Tell olisi tänä päivänä tuiki tuntematon, ellei jollakulla olisi sattunut olemaan repussa omenaa. Eikä Sir Isaac Newtonkaan omenoita pahalla muistele. Omenaan hullaantuivat myös levy-yhtiölleen nimeä etsivät Beatlesit ja joita taas eräs Steve Jobs fanitti niin, että ei voinut vastustaa kiusausta... 

 

LUOVA RATKAISU. 
PERIN
EPÄREILUA.

Nykymuotoisen markkinoinnin kummisetä Bill Bernbach totesi kerran, että luovuus on viimeinen ”epäreilu kilpailuetu”, jota ei ole saatu lainsäädännöllä kitkettyä pois. Luovuus on epäreilu kilpailuetu, koska se jakaantuu epätasaisesti; toisilla on enemmän kuin toisilla. Toiset uskaltavat sitä käyttää, toiset eivät. Keskitymme luomaan elinvoimaa, kilpailuetua ja tuloksia – luovasti.

ENEMMÄN TAHTOA.
VÄHEMMÄN TAIKAPÖLYÄ.

Vaikka ripaus taikapölyä antaakin särmää tekemiselle, brändin johtamisessa ja hallinnassa ei ole kyse silmänkääntötempuista. Tuloshakuinen tekeminen vaatii taakseen tahtoa, intoa, totista välittämistä ja päämäärätietoisia tekijöitä. Tiiviissä yhteistyössä rakennamme brändille tukirakenteita, jotka voimistavat ja eheyttävät, selkeyttävät ja kiteyttävät – luovat elinvoimaa.

Joka päivä keskitymme tuottamaan kriittistä lisäarvoa ja hyvin ajateltuja kohtaamisia – mieli kirkkaana kuljemme kohti strategisten tavoitteiden ja päämäärien toteutumista!