Brändi, Muotoilu

Kaslink

ID Brändistrategia Pakkaussuunnittelu Myynti Markkinointi Insight Digipreesens Toimintaympäristö Sisältömarkkinointi Viestinnällinen suunnittelu Kampanjasuunnittelu

Parhaat maitotuotteet tulevat Kouvolasta. Monipuolinen elintarvikevalmistaja kasvattaa hyllytilaansa periaatteistaan tinkimättä. Brändityöstä liikkeelle lähtenyt yhteistyö on laajentunut puhutteleviksi tuotebrändeiksi.

Projekti

Muutos sopimusvalmistajasta myös omien brändien omistajaksi oli strateginen ajuri, joka kiinnitti huomion yhtiön brändiin. Lähdimme rakentamaan muutosta perheyhtiön arvoja kunnioittaen. Strateginen avaus oli oma maitotuotebrändi, Maire, joka herätti tehokkaasti alueellisen yleisön.

Punttisaleilla ja Instagramissa pöhinää herätti puolestaan sisupussi, joka on sähäkkä osa uutta Sisutuotteet-välipalasarjaa. Maista – ja juo ittes mukavaks!

Tulokset

Silloin kun päättää erottua, saa huomiota. Maire päätti muistuttaa kuluttajia kouvolalaisista juuristaan antamalla maitokarjan laiduntaa Kouvolan tärkeimmän maamerkin Pohjola-talon juurella.
MARKO PERHO
Copywriter / Producer, Nitroid
Nitroidilta saamme paljon kaipaamiamme ideoita ja ajatuksia, kaikki toimii helposti ja mainostoimiston into tehdä asioita juuri meille on suuri. Maire on tullut erittäin nopeasti ja hyvin ihmisten tietoisuuteen.
MATTI KUKKONEN
Johtaja, Kaslink Foods
50 %
Maire-tuotteiden myynnin kasvu Kymenlaaksossa vuodesta 2015 vuoteen 2016.
1 400
tykkäystä ja 174 jakoa yhdellä postauksella Mairen paikallisessa Pisara kouvolalaista luontoa -facebookjulkaisussa.
45 683
henkilöä tavoitettiin Mairen paikallisella Pisara kouvolalaista luontoa -facebookjulkaisulla (34848 orgaanista).
@sisutuotteet
Instagramin nousevimpien tilien joukossa tuoteperheen lanseerauksen aikaan.