Brändi, Muotoilu

Kouvolan Lakritsi

ID 3D Tuotemuotoilu Coaching Pakkaussuunnittelu Myynti Markkinointi Brändistrategia Strategia Viestinnällinen suunnittelu Kampanjasuunnittelu

Lakritsin ystävät tietävät, että Kouvolan Lakritsi on Suomen parasta lakritsia. Jos on Suomen paras, onko kaikki jo tehty? Tuloksia lähdettiin hakemaan tiiviillä yhteistyöllä, jossa hauskuus ei ollut kaukana.

Projekti

Tavoitteena oli säilyttää brändin saavuttama tuttuus uskollisissa kuluttajissa ja samalla tavoitteellisesti löytää uusia kuluttajia sekä nostaa brändin arvoa. Brändistrategia uudistettiin ja markkinoinnin hyödyt integroitiin tukemaan liiketoiminnallisia tavoitteita.

Tuleville kehityspanoksille saatiin suunta, jossa tavoitteet ovat suuria, mutta matkanteko päämäärätietoista ja yhtiön voimavaroihin sovitettua.

Tulokset

"Saatte muuttaa ihan mitä haluatte, kunhan se näyttää samalta." Näistä sanoista yhteistyö alkoi. Koko viestinnällinen identiteetti on muuttunut, mutta kuluttajaa ei ole hukattu. Jatkossakin tämä tuote tuo takuuvarmasti hyvän maun lisäksi myös hymyn huulille.
ARI UTRIAINEN
CEO, Nitroid
Nitroid on ollut Kouvolan Lakritsin uuden ilmeen rakentamisessa mukana koko sydämellään. Ammattitaito ja hyvä henki näkyy myös työn jäljessä.
TIMO NISULA
Lakutehtailija, Kouvolan Lakritsi Oy
15 %
liikevaihdon kasvu.
1000
työhakemusta yhdellä Helsingin Sanomien rekryilmoituksella.
20 >
ilmaista mediahuomiota ansaitusti ja toistuvasti.