Brändi, Markkinointi, Muotoilu

Sako

Pakkaussuunnittelu ID Insight Markkinointi Viestinnällinen suunnittelu 3D

Kuinka todennetaan ammuksen liikevoimaa, energiaa, laatua ja tehoa myynnissä kunnioittaen kansainvälisen ase- ja ammusvalmistajan eettistä ja arvopohjaista toimintamallia? Tavoite oli vahvistaa premium-brändi -mielikuvaa sekä lisätä suomalaisen ammusvalmistajan kiinnostavutta ja houkuttelevuutta kansainvälisillä markkinoilla.

Projekti

Kaikkiin Sakon ammuspakkauksiin suunniteltiin uusi ja yhtenäinen pakkausdesign. Jälleenmyyjien käyttöön tehtiin kansainvälinen myyntivideo, jossa luodin liikevoiman, energian ja laadun kuvantamisen apuna käytettiin 3D-animointia. Tällä saatiin hyvä apuväline myyntiin sekä saavutettiin tavoitellut tulokset halutussa kohderyhmässä.

Sako on todiste, että laadulla, määrätietoisella otteella ja lujalla tahdolla pienestäkin voi kasvaa suurta – Sako on yksi maailman arvostetuimmista kivääri- ja patruunamerkeistä.

Tulokset

Pakkaussuunnittelun lisäksi asiakas kaipasi myynnin tueksi videon, joka sisältää tuotteen ominaisuuksia ja kovaa faktaa. Luoti haluttiin saada juuri sen näköiseksi kuin se on silloin, kun se osuu orgaaniseen materiaan. Tuloksena on kansainvälisesti myynnin työtä tukeva video, josta sekä asiakas että me olemme ylpeitä.
MILE EROR
3D Artist, Nitroid